تبلیغات
دنیای بازی های کامپیوتری - پیش نمایش FIFA Soccer 11



......




پیش نمایش FIFA Soccer 11

مرتبط با :


"اهمیت دادن و به کار بردن نظرات منتقدین و گیمرها یکی از مشخصه‌های بارز و خوب شرکت EA است." این جمله‌ای بود که مدیر شرکت EA و طرفداران پر و پا قرص باشگاه لیورپول عنوان کردند.

پیتر مور اعلام کرده است: "تیمی که بر روی بازی FIFA در حال کار کردن است قرار است یک بازی را به وجود بیاورد که در نسل جدید در بین بازی‌های ورزشی غوغا به پا کند و این همیشه کاری بوده است که توسط Kaz Makita ، Gary Paterson و David Rutter انجام می‌شده است."

اکتبر گذشته پیدا کردن مشکلات FIFA خیلی سخت‌تر از گذشته بود. برنامه ریزی بلند مدت عالی EA Sports برای این سری بازی‌ها باعث شد تا این بازی در این سالهای پر فراز و نشیب به این موقعیت مهم برسد و تبدیل به یک پدیده‌ی تجاری در صنعت بازی شود. FIFA 10 فقط گوشه‌ای از یک شبیه سازی عالی و پرشکوه بود و آسان بودن این بازی در عین شبیه سازی بودن باعث شد تا اوقات خوبی را برای گیمر‌ها ایجاد کند.

Rutter به طور مختصر درباره‌ی تجربه‌ای...

بقیه در ادامه ی مطلب

 که از FIFA 10 به دست آورد به ما گفت: "ما یک برنامه‌ای تنظیم کرده‌ایم تا بازی‌های FIFA 10 و FIFA 09 را مورد بررسی قرار دهیم تا بازی را دوباره با بازخوردها و ابتکارات گیمرها بازسازی کنیم. ما این کار را بر روی FIFA 09 انجام دادیم و حتی این پروژه بر روی FIFA 10 به نحو بهتری انجام شد اما هنوز چیزهایی وجود دارد که من از وجود آنها ناراحت هستم."

"حقیقتاً بعد از کلی وقت صرف کردن برای کلنجار رفتن با بازیکننده‌های FIFA 10 آنها همچنان از بازی ناراحت بودند. ما از حرف‌های آنها فهمیدیم که مشکل کار ما توجه نکردن به گسترش بازی بود و آنها بیشتر مشتاق پچ‌های ثانویه برای این بازی بودند. FIFA 11 تا اندازه‌ای پاسخگوی آن انتقاد‌ها است، چون EA Sports بیشتر از هر شرکت دیگری به طرفداران و بازخورد آنها از بازی‌هایی که به آنها ارائه می‌شود احترام میگذارد و آنها را جدی میگیرد. Rutter تصدیق کرد: "این گروه از گیمرها تنها بخش کوچکی از مردم جامعه هستند که به بازی کردن مشغول هستند. اما برای من آنها هسته‌ی اصلی طرفداران سرسخت فیفا را تشکیل میدهند و ما مطمئناً آنها را کنار نخواهیم گذاشت." (منظور Rutter از هسته‌ی اصلی این است که بین کسانی که FIFA را بازی می‌کنند آنهایی برایشان مهم تر هستند که انتقادهای خودشان را بیان می کنند.)

"پس ما نتیجه می‌گیریم که FIFA 11 توسط شما شکل گرفته است و دقیقاً همان چیزی است که شما انتظار آن را از بازی‌های قبلی داشتید و همان اندازه که تیم سازنده‌ی بازی در شرکت EA Sports واقع در شهر Vancouver در ساخت این بازی نقش دارند شما نیز در ساخت این بازی سهیم خواهید بود."

Rutter لیست بلند بالایی از انجمن سایتهایی که سازندگان پیگیر این بازی را از بازخورد و نظرات گیمرهای آنجا دریافت می‌کنند ارائه کرد و اینطور که این لیست نشان می‌داد کاملاً بی حد و مرز بود و تقریباً تمامی سایت‌های بازی را تحت پوشش خود قرار داده بود، اینگونه که اگر شما با بازی به مشکلی برخوردید و عیب و نقصی در آن دیدید و آنرا در جایی بیان کرده باشید مطمئن باشید که نظر شما به دست سازندگان بازی رسیده است.

"ابتدا بزرگترین دستاوردها. در سال گذشته FIFA توانست از هر جهت بر PES غلبه پیدا کند اما یک نکته‌ی قابل توجه در سری بازی‌های Konami وجود دارد كه در این زمینه FIFA نتوانسته است بهتر عمل کند و مغلوب PES شده است و آن هم شباهت بازیکن‌ها در بازی است. در این نسخه از بازی جزئیات صورت بازیکنان بسیار بیشتر شده است. در این نسخه هم صورت بازیکن‌ها به واقعیت نزدیکتر است و هم روی انیمیشن آنها بیشتر کار شده است. چرخش چشم‌های بازیکنان در هنگام دنبال کردن توپ و عکس العمل آنها نسبت به اتفاقاتی که در بازی می‌افتد نیز در نوع خودش خیلی جذاب و دیدنی است."

"که ما در حال انجام آن هستیم خیلی بیشتر از طراحی یک صورت زیبا و جذاب است. شباهت بازیکنان شامل فیزیک بدنی آنها هم می‌شود و ما دوباره آنها را مدل سازی کردیم و بازیکن‌ها خیلی قابل باورتر از گذشته خواهند بود طوری که خیلی به واقعیت خودشان نزدیک هستند و انیمیشن‌هایی که تیم سازنده آنرا طراحی کرده‌اند هر کدام نشان میدهد که بازیکن چگونه بر روی زمین راه میرود، دریبل میزند و ... از این جهت FIFA 11 توانسته یک جهش بزرگی را در زمینه‌ی شباهت‌ها انجام دهد. این ویژگی‌ها نشان میدهد که در روند دریبل زنی بازیکن‌ها نسبت به نسخه‌های قبل، ما یک تغییر کلی ایجاد کرده ایم."

کارگردان بازی Gary Paterson گفته است: "وجود ویژگی‌های شخصی بازیکنان در این بازی یک چیز کلی است و در FIFA 11 شما می‌توانید این را از راه‌های مختلف ببینید. اولاً ویژگی‌های فیزیکی در این بازی وجود دارد که این ویژگی در FIFA 10 فقط به سه نوع هیکل یا بدن ختم می‌شد در صورتی که در FIFA 11شما با 9 نوع فرم بدن مواجه خواهید بود. با یک نگاه اجمالی به تیمی مانند تاتنهام شما بازارچه‌ای از تمامی فرم‌های بدن را شاهد خواهید بود. به عنوان مثال شما تفاوت یک بازیکن بلند قد و لاغر مانندPeter Crouch را با بازیکنی مانند Jermaine Defoe که دارای جثه‌ی کوچکی است درک خواهید کرد. در این مورد FIFA 11 تصمیم دارد تا با مدیریت خود همه چیز را در سر جای خود قرار دهد، مثلاً ما برای ساخت بازیکنی مانند Tom Huddlestone با نگاهی به زندگی واقعی توانسته‌ایم در این امر با پیشرفت فوق العاده ای مواجه باشیم."

"چیزی که واقعاً تاثیر گذار است این است که چگونه ما این شخصی سازی‌هایی که برای بازیکن‌ها در نظر گرفته‌ایم را در بازی نشان دهیم و دوباره این هم از بهترین ویژگی‌های ما است. به عنوان مثال تیم آرسنال را در نظر داشته باشید. شما یک بازیکن تقریباً میان سال مانند Sol Campbell را در نظر بگیرید و آنرا صاحب توپ کنید و شما در اینجا شاهد خواهید بود که او آهسته حرکت میکند و مانند بازیکنان جوان زمین نمی‌تواند با سرعت زیاد حرکت کند."

حرکت‌های انفرادی هم در این بازی به اجرا در آمده است. به عنوان مثال در تیم منچستر Rooney وBerbatov را در نظر بگیرید. Rooney که طراحی صورت آن یک معجزه بود، در زمین مانند یک سگ شکاری به دنبال توپ میرود و هرجا که بازیکن صاحب توپ میرود رونی هم او را تعقیب می‌کند ولی در طرف دیگرBerbatov خیلی تنبل است و به زحمت دیده می‌شود که حرکت کند و همیشه از قافله‌ی تیم در زمین عقب میماند و تحرک زیادی ندا

"ویژگی‌های زیادی برای بازیکنان در بازی وجود دارد که الان شما بیش از پیش به شناخت تیم و بازیکنان خود نیاز دارید تا نقاط ضعف و قوت آنها را دریابید. به عنوان مثال شما در لیگ برتر انگلستان در تیم وستهام باید به توانایی‌های که در Scott Parker وجود دارد اعتماد کنید و برای پیروزی باید از آنها استفاده کنید. اگر شما واقعاً می‌خواهید برنده از زمین خارج شوید و به بازیکنان حریف اجازه‌ی بازی کردن ندهید باید از هافبک‌های توانایی که در بازی دارید بازی سازی‌های خوبی انجام دهید."

"پاس‌های موفقی که بازیکنان در زمین به یکدیگر میدهند دیگر به مهارت و تکنیک بازیکن‌ها بستگی دارد و ما سیستم جدید پاس دهی حرفه‌ای را در این بازی تعبیه کرده‌ایم و این به آن معنی است که اگر پاس شما دقیق باشد و بازیکنی که شما آن را در اختیار دارید در پاس دهی حرفه‌ای باشد مطمئناً پاس شما به مقصد خواهد رسید وگرنه نمی‌شود تضمین کرد که پاس به بازیکن بعدی برسد. این ایده با تحت و بررسی قرار دادن پاس‌های پینگ-پنگی که در بازی‌ها انجام می‌شود به ذهن ما خطور کرد که مطمئناً شما تفاوت را احساس خواهید کرد. سرعت حرکت بازی به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است و با این تغییر شما هر حرکتی که میخواهید در زمین انجام دهید باید از پیش تعیین شده و با فکر باشد. با کم شدن سرعت بازی فرصت‌هایی برای یک فکر کردن سریع و اجرای استراتژی مورد نظرتان وجود دارد و اینها فقط با توجه به ویژگی‌های فردی بازیکن‌هایی که در اختیار دارید ممکن است. به عنوان مثال مسی و رونالدو قادر هستند در همه جای زمین بازی کنند."

"اینها همه در بازی در کنار یکدیگر جمع می‌شوند تا شما بفهمید که FIFA 11 با هدف حرکتی استوارتر یک گام به عقب برگشته است. هوش مصنوعی بازی از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده که می تواند آن را تقویت کنید. با این هوش مصنوعی مثلاً زمانی که شما در حال کرنر زدن هستید عکس العمل بازیکن‌ها بسیار قابل باورتر است از زمانی که آنها به طور کاملاً اتوماتیک به طرف توپ شیرجه میزدند. ما حتی قسمتی از کار خود را بر روی دروازه‌بان‌ها اختصاص دادیم که دیگر آنها اشتباهات گذشته را تکرار نکنند و واقعاً مثل یک دروازه بان واقعی عمل کنند و شما بتوانید به آنها اعتماد کنید. دروازه‌بان‌ها در نسخه‌های قبلی در بعضی مواقع حدود 20 متر از دروازه خارج می‌شدند و بعد با یک ضربه بسیار کوتاه توپ را دور می‌کردند و این فرصتی را به تیم حریف میداد تا با یک ضربه‌إ چیپ بلند، دروازه‌ی این دروازه‌بان ناشی را باز کند ولی ما به شما قول خواهیم داد که در این نسخه از بازی دیگر چنین صحنه‌هایی را نخواهید دید."

آنها همچنین خاطر نشان کردند که قسمت تمرینی بازی برای سرگرمی و کسانی که زیاد در فوتبال حرفه‌ای نیستند وجود دارد.

"چیزی که الان بسیار قابل اهمیت است این است که این بازی بیشتر به واقغیت نزدیک شده است، با اعلام اینکه FIFA 10 در بین بازی‌های ورزشی بیشتر به واقعیت نزدیکتر بود و از نظر گیمرها یک بازی واقع گرایانه بود، ما امسال تصمیم داریم تا انتظارات خودمان از بازی را دوباره بازسازی کنیم و تعریف‌های جدیدی برای آن در نظر بگیریم و ببینیم چه چیزیهایی می‌تواند در این بازی برای اجرا کردن آن امکان داشته باشد. کم شدن سرعت بازی به شما این اجازه را میدهد تا شما بتوانید متفکرانه و با عقل و منطق جلو بروید و به شما کمک میکند تا حرکت‌های موفق بیشتری انجام دهید و بازی را برای شما محیطی شاد و مفرح کند. ما با برگشتن به بازی FIFA 10 و نگاهی به آن احساس کردیم که یک پسرفت بزرگی را انجام دادیم و FIFA 10 خیلی از چیزهایی که ما انتظار داریم دورتر است و بهبود دادن بزرگ‌ترین بازی EA Sports فقط از طریق FIFA 11 امکان دارد."

در موسیقی بازی هم تغییراتی داده شده است و گفته شده است که تمامی این اطلاعات آرام آرام در همین سال جاری به گوش شما خواهد رسید ولی بالاخره یک نفر این سرپوش گذاشتن‌ها را شکست و گفت: "شما توانایی این را دارید که آهنگ‌ها و موسیقی‌های مورد علاقه‌ی خود را در یک Playlist قرار دهید. این قسمت چیزی شبیه به قسمت Undersong بازی PES است ولی این خیلی بهتر از PES است زیرا در این بازی شما به تمامی آهنگ‌هایی که EA Sports تحت لیسانس خود قرار داده است دسترسی دارید. شما حتی می‌توانید آهنگ‌های خاصی را برای تیم خاصی در نظر بگیرید، حتی آهنگ‌هایی که خودتان Upload می‌کنید، یعنی اینکه مثلاً آهنگ A برای منچستر باشد و آهنگ B برای تیم چلسی باشد امکان پذیر است.

"همه‌ی نکات قابل توجهی که شما در این بازی با آن روبرو خواهید بود نمایش داده شده است به جزء قسمت مربی‌گری که ما فعلاً قصد صحبت کردن از آن را نداریم. ما یک قسمت مهم در این بازی داریم که شما میتوانید دروازه بان را هم کنترل کنید و شاید این ویژگی را وارد بخش Be A Pro کنیم که این خود امکان بازی کردن آنلاین Be A Pro با تعداد 11 به 11 را فراهم می‌کند."


برچسب ها : fifa,fifa 11,fifa soccer,fifia soccer 11,
.:: ::.

نوشته شده توسط ssssss ssssssss در 1389/05/21

نظرات ()


Powered By mihanblog.com Copyright © 2009 by gameses
Design By : wWw.Theme-Designer.Com


با سلام به همه از امروز وب دوباره شروع به کار کرده و امیدوارم رضایت شما رو جلب کنه
مدیر وبلاگ: ssssss ssssssss



:: صفحه نخست
:: ارتباط با ما
:: آرشیو مطالب
:: ایمیل ما




:: مصاحبه
:: اخبار
:: ps3
:: xbox 360
:: pc




:: ssssss ssssssss













» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

Google

www.zibaweb.com">
در كل اینترنت ،گوگل
درزیبا وب

RSS 2.0




:: قوانین نویسندگی در گروه gameses




PS3 ترینر بازی جدید xbox کد تقلب xbox 360 ترینر بازی ترینر پیش نمایش بازی تصاویر جدید pc




:: S.T.A.L.K.E.R. 2 تایید شد
:: انتظار فروش 4 میلیون كینكت در امسال
:: معرفی نسخه‌های ویژه CoD: Black Ops
:: تاخیر در عرضه Test Drive Unlimited 2
:: انتظار فروش 5 میلیونی Fable III
:: نقد و بررسی Transformers: War for Cybertron
:: پیش نمایش Mortal Kombat
:: معرفی کوتاه Bulletstorm
:: پیش نمایش FIFA Soccer 11
:: معرفی کوتاه Need for Speed: Hot Pursuit

:: لیست کامل مطالب ارسالی